U modernom svetu, gde se računari sve vise koriste,
dobro je znati da Vam neko uvek moze pomoci
Servis racunara
Hardver, softver, virusi, internet, printeri, pomoć
Panasonic, Siemens, Asterisk VOIP telefonske centrale
Odrzavanje linux i windows servera, mreze. Profesionalna usluga
BOGDAN DEDAKIN PR
AGENCIJA ZA PRUŽANJE INFORMACIONO-
Jovanke Radakovic 80b, 11160 Mirijevo, Zvezdara, Beograd
PIB:108785567 MB:63701149 Banca Intesa:160-
+381 11 4210 602
+381 64 829 4646
Naša poslovna IT Podrška omogućava Vam da se koncentriše na svoju osnovnu delatnost dok mi pružamo pouzdan servis 8 sati dnevno 6 dana u nedelji.
Lako je -
New Point nudi uslugu odrzavanje racunara -
Odrzavanje mreza je sve zahtevnije i iziskuje veliko iskustvo i znanje iz svih oblasti koje spadaju u informacione tehnologije. Odrzavanje mreze podrazumeva bezbednost od upada u lokalnu mrezu, analizu aktivnosti racunara u mrezi i aktiviranje bezbedonosnih procedura ako ponasanje racunara bude slicno spijunskom. Odrzavanje mreze je i automatska analiza i svakodnevno cuvanje konfiguracije mreze. Odrzavanje mreze racunara podrazumeva i proveru brzine i propusne moci lokalne mreze kao i veze sa internetom.
Odrzavanje mreze racunara ukljucuje i kreiranje VPN veze sa udaljenim lokacijama kako bi deljenje zajednickih podataka i dokumenata kao i koriscenje IP telefonije bilo moguce.
Odrzavanje servera je potrebno svakom preduzecu. Kad kazemo odrzavanje servera mislimo na odrzavanje racunara na kojuma su zajednicki podaci ili baze podataka. Server moze biti na Windows ili Linux operativnim sistemu. Obicno je odrzavanje severa izbor korisnika koji poseduju Windows server operativni sistem i u njemu servise AD DC DNS. Korisnici Linux servera obicno imaju podignutu bazu pa je potrebno svakodnevno cuvanje podataka na nekoj izdvojenoj lokaciji. Svakako odrzavanje servera nije usluga koju treba prepustiti amaterima ili administratorima koji nemaju dovoljno znanja iskustva jer njihove greske mogu kostati mnogo.
Daljinska podrska je ukljucena u odrzavanja racunara i svakodnevna je usluga koju prizamo svojim korisnicima. Daljinska podrska moze biti preko telefona ili daljinskim pritupom. To je najcesci nacim podrske i u 95% slucajeva tim nacinom resimo sve probleme. Izlazak na teren je u slucaju da je pristum klijentskom racunaru nemoguc zbog kvara hardvera.
IT sektor je od ključnog značaja za uspeh poslovanja, zbog toga smo posvećeni tome da je Vaš biznis operativan. Sa preko 15 godina iskustva u vođenju IT sektora u malim i srednjim preduzećima, razumemo ključne probleme koji utiču na vaš posao.
Naš tim iskusnih tehničara poseduje sva potrebna znanja za kreiranje informacionog sistema koji odgovara svim specifičnim zahtevima.