Telefonska podrška

U modernom svetu, gde se računari sve vise koriste,

dobro je znati da Vam neko uvek moze pomoci


Servis racunara

Hardver, softver, virusi, internet, printeri, pomoć

Telefonske  centrale

Panasonic, Siemens, Asterisk VOIP telefonske centrale

Održavanje firmi, konsalting

Odrzavanje linux i windows servera, mreze. Profesionalna usluga

BOGDAN DEDAKIN PR

AGENCIJA ZA PRUŽANJE INFORMACIONO-TEHNOLOŠKIH USLUGA NEW POINT BEOGRAD

Jovanke Radakovic 80b, 11160 Mirijevo, Zvezdara, Beograd

PIB:108785567   MB:63701149   Banca Intesa:160-420675-21

+381 11  4210 602

+381 64 829 4646

U informacionim tehnologijama, help desk je služba koju korisnik informacionih tehnologija može nazvati za pomoć sa problemom. U mnogim firmama, help desk je jednostavno jedna osoba sa brojem telefona i manje ili više uvek spremnom idejom kako da se nosi sa problemima koji se pojavljuju a vezani su za informacione tehnologije. Help desk se takodje može sastojati od grupe stručnjaka koji pomoću softvera prate status problema i drugim posebnim softverom  analiziraju probleme i u njega upisuju moguća rešenja.

Naš help desk je odgovoran za pitanja u vezi sa desktop i laptop računara, mreže, servera, telefonije i video nadzora.

Korišćenje usluge Help Desk je dostupna malim i srednjim preduzećima sa kojima imamo potpisan Ugovor o održavanju računara i računarske opreme.